Česká školní inspekce

Jihomoravský inspektorát

 

 

 

 

Inspekční  zpráva

 

 

Základní škola Hlohovec, okres Břeclav

 

Dolní konec 239, 691 43 Hlohovec

 

Identifikátor školy: 600 112 144

 

Termín konání inspekce: 12. – 14. leden 2005

 

 

 

 

 

 

 

 

Čj.:

l2-1021/05-5099

Signatura:

kl4by103

 

 

Charakteristika  školy

Základní škola Hlohovec, okres Břeclav sdružuje základní školu s kapacitou 75 žáků a školní družinu s kapacitou 25 žáků. Od 1. října 2002 je škola příspěvkovou organizací. Jejím zřizovatelem je Obec Hlohovec, Hlavní 75, 691 43 Hlohovec. Ve školním roce 2004/2005 je výuka organizována v pěti třídách, které navštěvuje 69 převážně místních žáků. Vzdělávání je realizováno podle vzdělávacího programu Základní škola, č. j.16 847/96-2. Stravování žáků zajišťuje jídelna mateřské školy.

 

Předmět  Inspekce

v     Personální podmínky vzdělávání v základní škole ve školním roce 2004/2005.

v     Materiálně-technické podmínky vzdělávání v základní škole ve školním roce 2004/2005.

v     Průběh a výsledky vzdělávání v základní škole v předmětech český jazyk, anglický jazyk, matematika, prvouka, přírodověda a vlastivěda vzhledem ke schváleným učebním dokumentům ve školním roce 2004/2005.

 

PERSONÁLNÍ  podmínky  vzdělávání

Ve školním roce 2004/2005 vyučuje ve škole šest učitelek včetně ředitelky. Dvě učitelky mají požadovanou odbornou kvalifikaci, dvě si ji doplňují studiem magisterského studijního programu na pedagogické fakultě a dvě učitelky požadovanou kvalifikaci nemají. Jedna z nekvalifikovaných učitelek pracuje na zkrácený úvazek (vyučuje pouze výchovné předměty) a zároveň pracuje jako vychovatelka školní družiny. Skladbu úvazků učitelek stanovila ředitelka promyšleně s přihlédnutím k podmínkám školy a odbornosti vyučujících.

Organizaci činnosti a provozu školy upravuje organizační a provozní řád. Oba materiály jsou přehledně zpracovány s ohledem na podmínky málotřídní školy, jsou funkční a přispívají k zajištění plynulého provozu školy. Rozsah kontroly, odpovědnost a pravomoci pracovníků vyplývají z konkrétně vymezených kompetencí, které jsou součástí pracovních náplní všech zaměstnanců. Nejčastěji předává ředitelka zaměstnancům informace na každodenních setkáních pedagogického kolektivu (tzv. „malé porady“), dále na jednáních pedagogické rady nebo prostřednictvím písemných materiálů zveřejňovaných na nástěnce ve sborovně. Pedagogická rada, poradní orgán ředitelky, se na svých pravidelných jednáních zabývá především hodnocením výsledků vzdělávání a výchovy žáků v uplynulém čtvrtletí a současně projednává také problematiku pedagogického a organizačního charakteru. Ředitelka zde seznamuje učitelky s hodnocením své kontrolní a hospitační činnosti a plněním ročního plánu. Na pravidelných „malých poradách“ projednávají učitelky společně otázky vzdělávání,  organizaci výuky, řeší případné problémy, předávají si zkušenosti a informace ze svého dalšího vzdělávání. Tato setkání plně nahrazují činnost metodického sdružení. Interní obousměrná komunikace a fungující informační systém pozitivně ovlivňují pracovní vztahy ve škole.

Systém vedení zaměstnanců je založen na dovednosti ředitelky vhodně motivovat zaměstnance, porozumět jejich potřebám, využívat informace získané kontrolní činností ke zkvalitnění práce jednotlivce i celého kolektivu. Ve své řídící práci upřednostňuje participační způsob řízení, preferuje týmovou spolupráci. Poskytuje zaměstnancům dostatečný prostor pro vlastní seberealizaci a uplatnění jejich iniciativy ve škole i při mimoškolních aktivitách. Jejich snažení dokáže ocenit.

V celoročním plánu kontrolní činnosti vymezuje ředitelka cíleně druh kontroly a stručně zaznamenává svá zjištění. V případě zjištěných negativ jasně formuluje opatření a následně kontroluje jejich plnění. Pravidelná kontrola celého školního provozu s přehledně vedenými záznamy, ve kterých jsou jasně vymezena zjištěná pozitiva, negativa a formulované závěry, umožňuje ředitelce nejen kvalitně provádět analýzu kontrolní činnosti, ale také této analýzy využívat ke zkvalitnění vzdělávací práce učitelek i pro hodnocení jednotlivých pracovníků.

V personální oblasti je pro ředitelku prioritou zvyšování kvalifikace učitelek, doplňování získané kvalifikace soustavným vzděláváním a vytváření příznivých pracovních vztahů založených na důvěře, porozumění, kooperaci a spolupráci. Promyšlené a funkční plánování v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků vychází nejen z koncepčních záměrů školy, ale také ze zájmů a profesního zaměření učitelek. Nově získané poznatky i dovednosti učitelky prakticky využívají při výchovně-vzdělávací i mimoškolní činnosti. Rovněž průběžné vzdělávání ředitelky v oblasti řízení školy pozitivně ovlivňuje kvalitu její řídící práce.

Personální podmínky vzdělávání mají vynikající úroveň.

 

Materiálně-technické  podmínky  vzdělávání

Základní škola sídlí ve velmi dobře udržované jednopatrové budově v klidné části obce. V přízemí a prvním poschodí jsou umístěny třídy a malá tělocvična. Školní družina sdílí místnost společně s první třídou, která je k tomuto účelu také vybavena. Nově vybudovaná odborná učebna výpočetní techniky se sedmi počítači, ředitelna, sborovna a víceúčelová místnost v podkroví vytváří příjemné pracovní prostředí pro žáky i učitelky. Moderní vybavení těchto prostor výrazně přispělo ke zkvalitnění materiálních podmínek ve škole. Prostoru v suterénu bylo vhodně využito k vybudování nových šaten pro žáky. Ty jsou v současnosti před dokončením stejně jako místnost připravovaná pro pracovní a výtvarné činnosti, ve které je nyní umístěna keramická pec. Chodba v přízemí školy a schodiště byly účelně upraveny pro organizování vernisáží a výstav, při kterých jsou vystavována umělecká díla a také výtvarné práce zdejších žáků. Příkladná čistota a vysoká estetická úroveň školních prostor pozitivně působí na estetické cítění žáků.

Prostorné, světlé, účelně zařízené třídy působí teplým a příjemným dojmem. Žákovský nábytek je udržovaný, postupně obnovovaný, dvě třídy jsou již opatřeny moderním typem výškově nastavitelných žákovských lavic. Vnitřní vybavení tříd, jejich celková podnětnost, promyšlená a nápaditá motivační výzdoba a vhodná názornost vytváří pro žáky příjemné pracovní prostředí „rodinného typu“. Ve vyučování využívali žáci vhodné učebnice, pracovní sešity a pracovní listy. Učební pomůcky jsou zastoupeny v širokém sortimentu a podle potřeby jsou průběžně doplňovány a inovovány. Bohatou nabídku knih z žákovské knihovny využívají žáci zejména ve vyučování. Dostatek různých odborných publikací mají k dispozici také učitelky. Kompletní vybavení audiovizuální technikou, soustředěné v jedné učebně, je účelně využíváno v době vyučování i mimo ně (školní družina). V každé třídě je k dispozici radiomagnetofon s CD přehrávačem, k promítání využívají učitelky zpětný projektor. Účelně využívaná tělocvična v přízemí budovy je vhodně vybavena potřebným nářadím a náčiním.

Ředitelka školy cíleně sleduje využívání učebních pomůcek, plánovaně je doplňuje a obnovuje. Materiálně-technického zázemí využívá i veřejnost. Škola dává k dispozici tělocvičnu a jednu ze tříd, ve které probíhá hra na nástroj v rámci soukromé výuky.

Materiálně technické podmínky vzdělávání jsou vynikající.

 

průběh  a  výsledky  vzdělávání

Vzdělávací program

Vzdělávací program Základní škola, podle kterého se ve školním roce 2004/2005 ve škole vyučuje, je v souladu s rozhodnutím o zařazení školy do sítě škol, předškolních zařízení a školských zařízení.

Týdenní časová dotace všech předmětů kontrolovaná podle předloženého rozvrhu hodin pro školní rok 2004/2005 odpovídala ve všech ročnících učebnímu plánu vyučovaného vzdělávacího programu i reálné výuce. Učební osnovy hospitovaných předmětů byly plněny. Dva integrovaní žáci mají v souladu s odbornými doporučeními kvalitně vypracovaný Individuální vzdělávací plán. V souladu s ním je jim ve výuce věnována náležitá péče. 

Problematikou výchovného poradenství je pověřena jedna z vyučujících, která úzce spolupracuje s rodiči a pedagogicko-psychologickou poradnou. Vede pečlivě a přehledně veškerou potřebnou dokumentaci týkající se žáků se speciálními vývojovými poruchami učení.

Povinná dokumentace je řádně vedena a průkazným způsobem zachycuje průběh vzdělávání a výchovu žáků.

Průběžná a systematická kontrola naplňování učebních dokumentů ze strany ředitelky školy je funkční a účinná.

Rozvrh hodin je sestaven s ohledem na podmínky málotřídní školy a na pracovní úvazky učitelek, psychohygienické požadavky respektuje. Délka vyučovacích hodin byla v reálné výuce dodržována. Přehledně zpracovaný školní řád odpovídá podmínkám školy, zahrnuje pravidla chování, základní povinnosti a práva žáků i rodičů, která jsou jasně formulována. Pravidla hodnocení jsou samostatně zpracována v klasifikačním řádu. Řád počítačové učebny a tělocvičny upravuje podmínky jejich provozu, účelné zacházení s vnitřním vybavením a dodržování zásad ochrany zdraví a bezpečnosti žáků.

Při výchovně-vzdělávací práci věnují učitelky náležitou pozornost žákům nadaným i žákům s výukovými potížemi. K tomu vytváří škola potřebné podmínky. Výukové potíže nejen žáků se specifickými vývojovými poruchami učení, ale i žáků problémových se snaží učitelky zmírnit v dyslektickém kroužku, doučováním a individuálním přístupem uplatňovaným ve výuce. Své metodické postupy vzájemně konzultují. Pro talentované žáky připravují různé soutěže, organizují pestrou zájmovou činnost. Pro rozvoj hudebně a výtvarně nadaných žáků zajišťuje odbornou péči. Žáci úspěšně reprezentují školu na regionálních soutěžích s velmi dobrými až vynikajícími výsledky.

Informační systém vůči žákům a rodičům je funkční. Žáci dostávají včas informace od svých třídních učitelek, aktuální informace jsou zveřejňovány také na nástěnkách. Rodiče mají možnost zúčastnit se vyučování. Na třídních schůzkách jsou jim sdělovány informace o prospěchu a chování jejich dětí, případné problémy mohou s učitelkami řešit individuálně po předchozí domluvě. O dění ve škole jsou rodiče i veřejnost informováni prostřednictvím školního zpravodaje Školáček, který tvoří žáci pod vedením učitelky a také v místním občasníku, do kterého učitelky pravidelně přispívají.

Množství organizovaných aktivit pro žáky, pedagogy i rodiče, s cílem prevencí předcházet výskytu sociálně-patologických jevů ve škole, svědčí o tom, že se škola touto problematikou důsledně zabývá. Tyto aktivity pozitivně ovlivňují psychosociální klima ve třídě, spolupráci s rodiči a jejich vztah ke škole, podporují rovněž vhodné využívání volného času žáků, které se snaží tímto vést ke zdravému životnímu stylu. Účinnou prevencí a včasným podchycením případných negativních projevů žáků je výskyt sociálně patologických jevů ve škole zcela minimalizován.

Příznivá pracovní atmosféra založená na vzájemných přátelských vztazích, vstřícném a otevřeném přístupu učitelek k žákům, podmíněná vytvořeným velmi pěkným, téměř rodinným učebním prostředím, podporovala ohleduplné chování žáků a jejich aktivitu při vzdělávání a umocňovala příznivé klima školy.

 

Průběh a výsledky vzdělávání v předmětech český jazyk, anglický jazyk, matematika, prvouka, vlastivěda a přírodověda

Výuka ve sledovaných předmětech probíhala v souladu s  cíli a zásadami základního vzdělávání. Celoroční rozplánování učiva vychází z osnov realizovaného vzdělávacího programu. Příprava učitelek na vyučování byla pečlivá, důkladná a promyšlená s ohledem na plynulou organizaci vyučovací hodiny a účelné využívání učebních pomůcek. Učivo navazovalo na předchozí probranou látku. Vzdělávací cíle volily učitelky přiměřeně k individuálním vzdělávacím možnostem žáků, směřovaly je k osvojení potřebných znalostí a dovedností. V průběhu vyučování byly naplňovány.

Podnětnost, aktuální názornost a příjemné pracovní prostředí všech tříd dostatečně stimulovalo žáky k učení. I když byl žákovský nábytek uspořádán klasicky v řadách, využívaly učitelky dostatečného prostoru tříd vybaveného kobercem a molitanovými kostkami k realizaci různých učebních a relaxačních aktivit a námětových her v průběhu hodiny. Vzdělávání žáků bylo ve všech předmětech podporováno dostatečnou názorností a v některých případech i praktickou zkušeností. Využívání různých typů pomůcek, specifických pro vyučovaný předmět, usnadňovalo žákům pochopení probíraného učiva. Efektivitu vzdělávání zvyšovalo využití výukových programů v počítačích a účelné využívání didaktické techniky (videoprojekce, zpětný projektor, radiomagnetofon).

Všechny zhlédnuté hodiny byly promyšleně organizovány s maximálním využitím vyučovacího času. Učitelky volily frontální, skupinové i individuální činnosti, při tom respektovaly individuální schopnosti jednotlivých žáků. Ti byli vedeni k  logickému myšlení, k dovednosti správně aplikovat získané znalosti v praxi a k užívání správných postupů při řešení zadaného úkolu. Pamětné zvládnutí učiva bylo podporováno také zvládnutím odpovídajících dovedností v návaznosti na využití v praxi. Žáci se často podíleli na vyvozování nových poznatků, na zadaných úkolech dokázali pracovat samostatně podle pokynů učitelky, spolupracovali ve dvojicích i ve skupinách. Společně s učitelkami vyvozovali závěry. Byli vedeni k samostatné práci, vyhledávali si informace (např. práce s encyklopediemi, pravidly českého pravopisu). V některých hodinách měli možnost získávat nové poznatky cestou samostatného uvažování. Sociální dovednosti byly přirozeně rozvíjeny prostřednictvím skupinových činností, které byly většinou koncipovány formou hry. Tempo výuky bylo přiměřené vzhledem k možnostem žáků, vhodně byla uplatněna diferenciace vzhledem k jejich výkonu. Nenásilně zařazená relaxace plnila svůj účel a zároveň zpestřovala výuku. Uplatňované formy a metody práce, individuální přístup k žákům, podpořený příznivým klimatem ve třídách, vedly k dosahování nadstandardních výsledků ve vzdělávání.

Prostřednictvím vhodně zvolené motivace byli žáci bezprostředně vtaženi do vzdělávání, na kterém se aktivně podíleli. Promyšlenou motivací a pozitivním hodnocením podněcovaly učitelky zájem žáků o výuku, což bylo parné jak ve vyučovacích hodinách, tak v pracovních výsledcích žáků.

Po celou dobu projevovaly vyučující k žákům velmi pěkný vztah založený na vzájemném respektu a toleranci. Svým vyrovnaným přístupem k nim vytvářely ve svých třídách nestresující pracovní atmosféru. Akceptování stanovených pravidel a bezkonfliktní vzájemná komunikace mezi učitelkami a žáky a mezi žáky navzájem k ní rovněž přispívala. Žáci uměli využít poskytnutého prostoru pro vyjádření svého názoru, argumentaci i úvahu. Pouze v části hodin cizího jazyka byl prostor pro rozvoj jejich komunikativních dovedností menší.

Při průběžném hodnocení práce žáků respektovaly vyučující jejich individuální dispozice. Kladným hodnocením a častým povzbuzením je zároveň podporovaly v jejich snaze o dobré výsledky. Průběžnou kontrolou a vyhodnocením splněných úkolů měli žáci okamžitou zpětnou vazbu o své úspěšnosti. Méně bylo využíváno vzájemného hodnocení, dovednosti v oblasti sebehodnocení nemají žáci ještě dostatečně osvojeny. Hodnocení práce žáků i případná klasifikace byla podložená objektivním zdůvodněním.

 

Výsledky vzdělávání zjišťované školou

Zjišťování výsledků vzdělávání je ve škole věnována patřičná pozornost. Kromě vlastních testů, které jsou využívány k pravidelnému vyhodnocování znalostí žáků z probraného učiva za určité období, provádí školy testování znalostí žáků prostřednictvím standardizovaných testů. Zdokumentované hodnocení, které provádí vyučující, poskytuje objektivní přehled o úrovni znalostí žáků, signalizuje případné nedostatky a specifikuje opatření k odstranění zjištěných nedostatků ve znalostech učiva. Analýza zjištěných výsledků je předmětem jednání pedagogické rady. Škola sleduje v rámci svých možností také výsledky a adaptaci na nové prostředí svých absolventů přecházejících na 2. stupeň spádové základní školy nebo na víceleté gymnázium.

 

Celkové hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání

Průběh a výsledky vzdělávání v  měly v základní škole vynikající úroveň.

 

další  Zjištění

·        Škola nabízí žákům smysluplné využívání volného času velkou a pestrou nabídkou zájmových aktivit, které využívá většina z nich. K posílení prevence sociálně patologických jevů výrazně přispívá mimo jiné projektová výuka realizovaná formou tematicky zaměřených týdenních či jednodenních projektů.

·        K rozšíření a obohacení výuky zajišťuje škola pro žáky, v některých případech i pro jejich rodiče, ekologické výukové programy, různá kulturní představení, organizuje exkurze, besedy, výstavy, zábavné akce a soutěže, školu v přírodě, jednodenní výlety, zimní pobyt na horách.

·        Při pořádání akcí pro žáky škola úspěšně spolupracuje s mnoha partnery. Sponzorských darů efektivně využívá ve prospěch žáků, zejména k  vylepšování materiálních podmínek ve škole.

·        Žáci úspěšně reprezentují školu v různých sportovních, pěveckých, recitačních a výtvarných soutěžích v rámci regionu. Výsledky své práce prezentují soustavně také na veřejnosti. Svojí mimoškolní činností se škola významně zapojuje do života obce.

 

 

 

Výčet  dokladů,  o  které  se  inspekční  zjištění  opírá

1.      Rozhodnutí MŠMT ČR, kterým se mění zařazení do sítě škol, předškolních zařízení a školských zařízení s účinností od 1. 9. 2003, č. j. 11 222/03-21 ze dne 11. března 2003

2.      Zřizovací listina příspěvkové organizace obce Č.j.: 1379/2002 vydaná obcí Hlohovec dne    26. září 2002

3.      Dodatek č. 1 Zřizovací listiny příspěvkové organizace obce Č.j.: 1846/2002/1 ze dne     29. prosince 2003

4.      Příloha č. 1 Zřizovací listiny příspěvkové organizace obce Základní škola Hlohovec, okres Břeclav ze dne 30. září 2002

5.      Třídní knihy 1. – 5. ročníku - školní rok 2004/2005

6.      Třídní výkazy 1. – 5. ročníku - školní rok 2004/2005

7.      Katalogové listy 1. – 5. ročníku- školní rok 2004/2005

8.      Evidence žáků školy ve školním roce 2004/2005

9.      Školní řád, Č.j.: 226/2004 ze dne 31. srpna 2004

10.  Rozvrh hodin všech tříd ve školním roce 2004/2005 platný v době inspekce

11.  Rozvrh zvonění ve školním roce 2004/2005 ze dne 31. srpna 2004 platný v době inspekce

12.  Zápisy z jednání pedagogické rady za období školního roku 2003/2004, 2004/2005

13.  Osobní dokumentace žáků s postižením ve školním roce 2004/2005

14.  Kniha úrazů

15.  Personální dokumentace zaměstnanců školy (doklady o nejvyšším dosaženém vzdělání    učitelek, pracovní náplně všech zaměstnanců)

16.  Škol (MŠMT) V 3-01 výkaz o základní škole podle stavu k 30. 9. 2004 ze dne 7. října 2004

17.  Organizační řád, Č. j. 235/2004 ze dne 1. 9. 2004

18.  Provozní řád ze dne 20. září 2004

19.  Vnitřní řád pro učitele a ostatní pedagogické pracovníky – školní rok 2004/2005 ze dne 30. srpna 2004

20.  Řád učebny výpočetní techniky, Č.j.: 227/2004 ze dne 30. srpna 2004

21.  Provozní řád tělocvičny ze dne 30. srpna 2004

22.  Klasifikační řád ze dne 1. října 2002

23.  Plán DVPP 2004/2005

24.  Kriteria pro přiznávání osobních příplatků školní rok 2004/2005

25.  Plán kontrolní činnosti ředitelky školy a jeho plnění, školní rok 2004/2005

26.  Vnitřní pokyn k vedení záznamů školní dokumentace pro pedagogické pracovníky ze dne 27. srpna 2003

27.  Hospitační záznamy ředitelky školy z hospitací realizovaných ve školním roce 2004/2005

28.  Koncepce ZŠ Hlohovec ze dne 31. března 2003

29.  Plán činnosti školy - školní rok 2004/2005  ze dne 15. září 2004

30.  Měsíční plán, září - prosinec 2004, leden 2005

31.  Výroční zpráva školy za školní rok 2003/2004 ze dne 25. srpna 2004

32.  Záznamy o práci v nepovinných předmětech a zájmových útvarech ve školním roce 2004/2005

33.  Dozory na chodbách školní rok 2004/2005 ze dne 31. srpna 2004

34.  Tematické plány hospitovaných předmětů na školní rok 2004/2005

35.  Minimální preventivní program ze dne 1. září 2004

36.  Zápisy z třídních schůzek ve školním roce 2004/2005

37.  Žádost Obce Hlohovec o povolení výjimky z počtu žáků pro školní rok 2004/2005 ze dne 5. března 2004, č.j. 226/2004

38.  Vzorek žákovských knížek, sešitů a písemných prací žáků ve školním roce 2004/2005

39.  Inspekční zpráva Č.j.: 127 292/98-11081 ze dne19. listopadu 1998

 

 

závěr

Současné vynikající personální a materiálně-technické podmínky školy umožňují plně realizovat vzdělávací program a tím také plnit cíle základního vzdělávání. Částečně chybějící kvalifikovanost pedagogického sboru kvalitu výuky negativně neovlivňuje.

Optimální organizace školy, společně s koncepčním plánováním, usnadňuje proces jejího efektivního řízení. Učitelky mají možnost podílet se na řízení školy, mají vytvořen prostor pro tvůrčí práci, kterou usilují o zkvalitnění vzdělávání.

 

V rámci výchovně-vzdělávacího procesu, založeném na činnostním pojetí vyučování, získávali žáci poznatky ve spojení s potřebnými dovednostmi s důrazem na schopnost aplikovat je při řešení učebních i běžných životních situací. Přitom byly současně rozvíjeny jejich sociální a komunikativní kompetence.

Příkladná kvalita vzdělávání, doplněná promyšleným systémem mimoškolních aktivit, podporuje u žáků všestranný rozvoj jejich osobnosti, poskytuje jim možnost vlastní seberealizace a pěstuje v nich kladný vztah ke škole.

 

Klima školy je pozitivně ovlivňováno jak zavedeným stylem práce s lidmi, tak i příznivými pracovními a mezilidskými vztahy, které jsou založeny na kooperaci, spolupráci a toleranci. Tato skutečnost se pak kladně promítá v práci učitelek, kamarádských vztazích mezi žáky i celkové atmosféře školy.

 

Od poslední inspekce, která byla realizována v roce 1998 za předchozího ředitele, prodělala škola v oblasti personálních a materiálních podmínek podstatné změny, včetně změny v personálním obsazení funkce ředitelky, což výrazně přispělo k příkladné kvalitě výchovně-vzdělávací činnosti školy.

 

 

 

 

 

 

Hodnotící stupnice:

vynikající

velmi dobrý

dobrý (průměrný)

vyhovující

nevyhovující

 

 

 

 

 

Složení inspekčního týmu a datum vyhotovení inspekční zprávy

 

 

Inspekční tým

Titul, jméno a příjmení

Podpis

 

Vedoucí týmu

PaedDr. Danuše Pytelová

Danuše Pytelová, v. r.

 

Člen týmu

Mgr. Eva Šefránková

Eva Šefránková, v. r.

 

Člen týmu

Dana Haláková

Dana Haláková, v. r.

 

Člen týmu

Jaroslav Šimůnek

.Jaroslav Šimůnek, v.r.

 

 

 

 

V Brně dne 4. února 2005

Razítko

 

 

 

Dle § 174 odst. 13 zákona č. 561/2004, o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školského zákona), může ředitel školy podat připomínky k obsahu inspekční zprávy České školní inspekci do 14 dnů po jejím převzetí na adresu pracoviště vedoucího inspekčního týmu, tj.Česká školní inspekce, Křížová 22, 603 00  Brno. Inspekční zprávu společně s připomínkami a stanoviskem ČŠI k jejich obsahu zasílá ČŠI zřizovateli a školské radě, inspekční zpráva včetně připomínek je veřejná.

 

 

Datum a podpis ředitelky školy stvrzující převzetí inspekční zprávy

 

Datum převzetí inspekční zprávy: .8. února 2005

 

 

 

 

Razítko

 

 

Ředitelka školy nebo jiná osoba oprávněná jednat za školu

 

 

Titul, jméno a příjmení

Podpis

Mgr. Hana Sítková

Hana Sítková, v. r.

 

 

Další adresáti inspekční zprávy

Adresát

Datum předání/odeslání inspekční zprávy

Podpis příjemce nebo čj. jednacího protokolu ČŠI

Zřizovatel

2005-03-01

l2-1008/05/49-986

Školská rada

---

---

 

 

Připomínky ředitelky školy

Datum

Čj. jednacího protokolu ČŠI

Text

 

 

Připomínky nebyly podány.